loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 49 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 4

این که یک مکان مطمئن جهت تعمیر لباسشویی وجود داشته باشد که کاربر بتواند در زمان بروز مشکل در ماشین لباسشویی با آن تماس بگیرد و درخواست کمک کند، می‌تواند خبر خوبی برای مصرف کنندگان لباسشویی‌های برندهای مختلف باشد. آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرگاه مجاز لباسشویی مکانی مطمئن جهت تعمیر لباسشویی است.

لباسشویی‌های برندهای مختلف در این مرکز توسط متخصص لباسشویی هر برند مورد تعمیر واقع می‌شوند. اما این تعمیر چند مزیت به همراه دارد:

·        لباسشویی در منزل و در برابر چشمان مشتری تعمیر می‌شوند.

·        پس از تعمیر لباسشویی، گارانتی یک ساله به مشتری اعطا خواهد شد.

·        سعی خواهد شد تا جایی که ممکن است اقدام به تعویض قطعات نشود.

·        در صورت لزوم برای تعویض قطعات، حتماً از قطعات فابریک و اصل برای قطعات جایگزین استفاده خواهد شد.

·        متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس مشتری در منزل او حاضر خواهد بود.

·        تعمیر به وسیله‌ی جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارها انجام خواهد گرفت.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

پاکشوما از جمله برندهای موفق کشور در زمینه‌ی لوازم خانگی است. این برند ایرانی توانسته هم‌گام با رقبای خارجی خود بخش عمده‌ای از بازار لوازم خانگی را از آن خود کند و مخاطبین بسیاری برای محصولات خود دست و پا نماید.

لباسشویی‌های پاکشوما همچون سایر محصولات این برند چند سالی است که در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر از مصرف کنندگان لباسشویی‌های پاکشوما هستید می‌توانید با ما در آی.پی امداد تماس بگیرید. متخصص فرآیند تعمیر لباسشویی پاکشوما را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک و در برابر چشمان‌تان انجام خواهد داد.

 

تعمیر لباسشویی ارج

ارج نیز از جمله قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که لباسشویی‌های آن برای سالیان بسیار در ایران مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرند. لباسشویی‌های این کمپانی، علاوه بر آن‌که دارای کیفیت ساخت بالایی هستند، از قیمت مناسبی برخوردارند و در نتیجه بسیاری از کاربران ایرانی این برند را برای خرید لباسشویی انتخاب می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج تمامی مزایایی که در مورد نمایندگی تعمیرات لباسشویی ذکر شد، را در اختیار مراجعان محترم خود قرار می‌دهد و علاوه بر این در صورت تماس هر یک از مشتریان، متخصصی را برای تعمیر دستگاه معیوب به محل سکونت او اعزام می‌کند که دوره‌های تخصصی تعمیر محصولات ارج را گذرانده و به صورت تخصصی با عیب یابی و  تعمیر این محصولات آشنا باشند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس

شرکت زیمنس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمانی است که نه تنها در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد، بلکه در حوزه‌ی صنایع کلانی مانند تولید تجهیزات مخابراتی و برق‌رسانی نیز فعال است. در مورد لباسشویی زیمنس نیز همانند تعمیر دیگر برندهای لباسشویی می‌توان گفت که در مجموع واگذار کردن کار تعمیر این دستگاه‌ها به نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس بهترین اقدام در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در این محصولات است. تعمیر لباسشویی زیمنس در نمایندگی تعمیرات زیمنس توسط متخصصان تعمیر محصولات این برند صورت می‌گیرد.

از جمله مزایای قابل توجه، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زیمنس این است که متخصصان این مرکز همواره بر این تلاش‌اند تا از قطعات اصلی خود دستگاه برای تعمیر آن استفاده کنند و تا حد امکان از قطعات یدکی کمک نگیرند. اما در صورتیکه تعمیر قطعه‌ای غیرممکن بوده و نیاز به تعویض آن وجود داشته باشد، متخصصان نمایندگی تعمیرات زیمنس ضرورتاً از قطعات درجه یک یدکی استفاده خواهند کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

ال جی همچون رقیب جدی خود سامسونگ برندی است که در ایران به نسبت سایر برندها از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است و محصولات‌اش به خوبی در ایران فروش می‌روند. ماشین‌های لباسشویی این کمپانی کره‌ای نیز همچون تلویزیون‌ها و ظرفشویی‌ها و یخچال‌های این برند توانسته‌اند با جلب رضایت کاربران ایرانی به منزل‌شان راه یابند و در دسترس‌شان قرار گیرند.

ماشین‌های لباسشویی ال جی با امکاناتی مانند برنامه‌های شستشوی متعدد، شتشوی دستی 6 حالته، گرید انرژی A+++، سیستم بخارشوی، موتور دایرکت درایو یا بدون تسمه، سیستم تورو واش، عیب یابی هوشمند و ... می‌توانند انتخابی بسیار مناسب باشند، اما بایستی در نظر داشت که این محصولات نیز مانند سایر ماشین‌های لباسشویی ممکن است در شرایط مختلف با مشکلاتی مواجه شوند. از جمله مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی ال جی بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند می‌توان از موارد زیر نام برد:

·        عدم روشن شدن ماشین لباسشویی

·        به یک باره خاموش شدن ماشین لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب دیگ

·        عدم گرم شدن آب دیگ

·        باز نشدن درب

·        بسته نشدن درب

·        سروصدا و یا لرزش زیاد

·        و ...

برای تعمیر لباسشویی ال جی نیز می‌توانید از خدمات به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی بهره ببرید.

 

تعمیرات لباسشویی کنوود

ماکروفرها و لباسشویی‌های کنوود به نسبت سایر محصولات این کمپانی در ایران بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل احتمالاً درصدی از مخاطبین این نوشتار از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی کنوود هستند. این خبر را برای این دسته از عزیزان داریم که آن‌ها نیز می‌توانند سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود خود را به متخصصین کاربلد و مجرب آی.پی امداد بسپارند و از مزایای تماس با ما بهره ببرند.

 

 

 

 

 

امیرمحمد نعمت پور بازدید : 46 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 3

در سال 2018 نباید توقع داشته باشیم که منزلی چند روز از ماه را بدون ماشین لباسشویی سر کند، بنابراین در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی این توقع وجود دارد که ماشین لباسشویی خیلی سریع تعمیر شود تا فعالیت‌های روزمره‌ی یک خانواده دچار اخلال نشوند. آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی این دغدغه و نگرانی را از خانواده‌ها دور می‌کند. هر مشکلی که در ماشین لباسشویی به وجود آید، می‌توان با آی.پی امداد تماس گرفت و درخواست اعزام متخصص داشت.

در وهله‌ی اول سعی خواهد شد که از طریق مشاوره تلفنی مشکل به وجود آمده برطرف گردد تا متقاضی مجبور به صرف هزینه جهت تعمیر لباسشویی نشود. اما در صورتی که مشاوره تلفنی نتواند جهت رفع مشکل به وجود آمده مفید واقع شود، متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس متقاضی، در منزل او حضور پیدا کرده و در برابر چشمان‌اش اقدام به عیب یابی و رفع عیب ماشین لباسشویی خواهد کرد.

استفاده از قطعات نو و اورجینال، اعطای گارانتی یک ساله، تعمیر لباسشویی در محل و همچنین تعمیر لباسشویی توسط متخصص از جمله خدماتی هستند که تعمیرگاه مجاز لباسشویی با قاطعیت کامل آن‌ها را ارائه می‌دهد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر کادری از متخصصان دوره دیده برای تعمیر محصولات آریستون را در اختیار دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند تعمیرات تمامی محصولات فریجیدر، از جمله لباسشویی فریجیدر، را به کاربران محترم ارائه دهد. این متخصصان با گذراندن دوره‌های ویژه‌ی عیب‌یابی و تعمیر محصولات فریجیدر می‌توانند بسیار بهتر از دیگر تعمیرکاران به رفع اشکالات پیش آمده برای این محصولات بپردازند.

در این میان داشتن چنین تخصصی برای لباسشویی‌های فریجیدر که به طور کلی دستگاه‌های پیچیده‌تری هستند، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد. این مرکز تعرفه‌های خود را بر اساس نرخ‌های تعیین شده از جانب نهادهای معتبر تعریف کرده است و هیچ گونه وجهی مازاد بر این نرخ‌ها از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس نیز تمامی مزایای ذکر شده برای نمایندگی دیگر برندها را دارد. این مرکز خدمات خود را با بهترین کیفیت، بیشترین سرعت و حداقل هزینه‌ها در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. کارشناسان این مرکز پس از تماس هر یک از مراجعان تلاش خواهند کرد تا با ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم کمک کنند تا مشکل پیش آمده در منزل توسط فرد برطرف شود. در صورت برطرف نشدن مشکل پیش آمده این مرکز در کمتر از یک ساعت متخصص مربوط به تعمیر لباسشویی زیمنس را به محل سکونت مراجع محترم اعزام خواهد نمود. این مرکز علاوه بر این خدمات ارائه شده توسط متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

بوش برندی است که این روزها در زمینه‌ی بسیاری از لوازم خانگی حرف اول را در بازار می‌زند. محصولات بوش از چنان حسن شهرت و محبوبیتی بین ایرانیان برخوردار هستند که اغلب ترجیح می‌دهند، مبلغ نسبتاً زیاد آن را نادیده گرفته و با توجه به دوام بالای این محصولات، لوازم خانگی بوش را خریداری کنند. با توجه به این که اغلب محصولات بوش از جمله لباسشویی‌های آن دارای نمایندگی مجاز تعمیرات هستند، نظر مساعد کاربران نسبت به این برند بیشتر نیز می‌شود.

از جمله ویژگی‌های لباسشویی‌های بوش می‌توان موارد زیر را مورد نظر قرار داد:

·        گرید انرژی A+++

·        مجهز به موتور EcoSilenceDrive

·        قفل کودک

·        سیستم تشخیص میزان کف

·        موتور بی صدا

·        سیستم ActiveWater

·        تمیز کننده خودکار مخزن

·        زنگ هشدار پایان برنامه

·        برنامه‌های متعدد شستشو

·        سیستم VarioPerfect

·        شستشوی تأخیری

·        تکنولوژی لکه بری AntiStain

·        و ...

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش با در اختیار داشتن متخصصان تعمیرات این دستگاه‌ها با کیفیت‌ترین خدمات تعمیر این دستگاه‌ها را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد. این مرکز خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش علاوه بر این متخصصان خود را در کمتر از یک ساعت پس از تماس مشتریان خود به محل سکونت آنان اعزام خواهند کرد تا تمامی مراحل کار تعمیر دستگاه در محل صورت پذیرد و نیازی به جا به جا نمودن دستگاه نباشد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت

برای تعمیر لباسشویی‌های ایندزیت نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید. ایندزیت در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی لوازم خانگی در اروپا و جهان است و بدیهی است که لباسشویی‌های آن نیز به خوبی و با شمار زیاد در ایران مورد استفاده قرار گیرند. احتمالاً چند درصد از شما نیز مصرف کنندگان لباسشویی‌های ایندزیت هستید. این خبر را برای شما داریم که خدمات آی.پی امداد لباسشویی‌های ایندزیت را نیز دربرمی‌گیرند و بنابراین در صورتی که از لباسشویی‌های ایندزیت برخوردار هستید نیز می‌توانید از خدمات این مرکز بهره ببرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت

همچون موارد بالا، لباسشویی‌های باکنشت نیز مشمول خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی می‌شوند. مصرف کنندگان این ماشین‌های لباسشویی نیز می‌توانند با ما در تماس باشند.

 

 

 

 

 

امیرمحمد نعمت پور بازدید : 57 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 2

تعمیر ماشین لباسشویی اگر به درستی صورت نگیرد، احتمال آن که باری دیگر مشکل در لباسشویی به وجود آید و هزینه‌ای دوباره را سبب شود بسیار خواهد بود. از آن جا که تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکار عمومی ممکن است به درستی و به طور دقیق صورت نگیرد، بهتر است لباسشویی جهت تعمیر به فرد متخصص سپرده شود. برای سپردن لباسشویی به فرد متخصص، بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید تا متخصص در کمترین زمان با حضور در منزل در برابر چشمان‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی شما نماید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

بکو در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و جهان است. عمده‌ی لباسشویی‌های اروپا را همین کمپانی ترکیه‌ای بکو توزیع می‌کند و توانسته‌ است در سطح اروپا و البته جهان به محبوبیت زیادی دست یابد.

فارغ از این موارد، لباسشویی‌های بکو در حال حاضر  جزو موارد پرفروش بازار ایران هستند و احتمالاً درصدی از مطالعه کنندگان این متن از جمله مصرف کنندگان لباسشویی‌های بکو هستند. در صورتی که شما یکی از این مصرف کنندگان هستید، برای سرویس و تعمیر لباسشویی بکو خود می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ

اگر از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ هستید نیز می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ تماس بگیرید. یک سری مشکل هستند که در ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند. از این مشکلات رایج می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن لباسشویی

·        خرابی درب لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        خاموش شدن ناگهانی لباسشویی

·        صدا و یا لرزش غیر عادی

·        و ...

 

تعمیرات لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا از همان زمان تأسیس تا کنون توانسته در ایران از محبوبیتی قابل قبول برخوردار شود و محصولات‌اش را به منزل بسیاری از ایرانیان ارسال کند. لباسشویی‌های اسنوا نیز مشمول همین قاعده هستند و در سطح بازار فروش قابل قبولی دارند. اما آن‌ها نیز مانند سایر لباسشویی‌ها گاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. در صورتی که از ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنید و این محصول اسنوا با مشکل مواجه شده می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید تا متخصص لباسشویی‌های اسنوا با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی اسنوای شما کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر

لباسشویی‌های حایر نیز به مانند لباسشویی‌های اسنوا در سطح کشور از فروش مناسبی برخوردار هستند و توانسته‌اند این باور را به مردم القا کنند که یک کالا به صرف ایرانی بودن‌اش کیفیتی پایین‌تر کالاهای خارجی ندارد و چه بسا بتواند بهتر از نمونه‌های خارجی عمل کند.

در نظر داشته باشید که در صورت تعمیر لباسشویی حایر شما توسط متخصصین آی.پی امداد، گارانتی 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد. اعطای گارانتی یک ساله نشان از آن دارد که آی.پی امداد کاملاً به کار متخصصین خود اعتماد دارد، چرا که هر یک از آن‌ها متخصصینی دوره دیده و مجرب هستند و تخصص‌شان تعمیر لباسشویی هر برند خاص است.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی

زانوسی از برندهای قدیمی جهان است و چند سالی است که توسط کمپانی الکترولوکس خریداری شده و زیر مجموعه‌ی این کمپانی بزرگ سوئدی به حساب می‌آید. ماشین‌های لباسشویی زانوسی نیز از جمله لباسشویی‌های مورد استفاده در ایران هستند و به همین دلیل لازم می‌دانیم که به آن دسته از مخاطبانی که از ماشین‌های لباسشویی زانوسی استفاده می‌کنند این خبر را ارائه دهیم که در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر لباسشویی می‌توانند با ما در آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرند.

 

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی

با تماس با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی:

·        متخصص خیلی سریع و بدن اتلاف وقت به منزل اعزام خواهد شد و در کمتر از یک ساعت پس از تماس در منزل حاضر خواهد بود.

·        تعمیر لباسشویی در برابر چشمان شما و تماماً در منزل انجام خواهد شد.

·        در صورتی که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، حتماً از قطعات نو و اورجینال به همراه ضمانت استفاده خواهد شد.

·        وسیله‌ی تعمیر شده از ضمانت 3 تا 12 ماهه برخوردار خواهد شد.

 

 

 

امیرمحمد نعمت پور بازدید : 84 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

هیچ کس دوست ندارد حتی برای یک بار هزینه‌ای برای تعمیر لوازم خانگی‌اش پرداخت کند، چه رسد برای دو بار. اما در صورتی که از لوازم خانگی و خصوصاً ماشین لباسشویی به درستی استفاده نشود، حداقل یک بار پرداخت هزینه جهت تعمیر اجتناب ناپذیر خواهد بود ولی می‌توان از پرداخت هزینه‌ی دوباره اجتناب کرد آن هم از این طریق که وسیله را جهت تعمیر به یک متخصص سپرد و نه کسی که تخصصی آن چنان در مورد تعمیر آن وسیله ندارد. در همین راستا در صورتی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده باید آن را جهت تعمیر به متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی بسپارید و نه آن که از یک تعمیرکار عمومی بخواهید که لباسشویی را تعمیر کند.

تعمیرکار عمومی آن چنان که باید و شاید در مورد لباسشویی‌های هر برند تخصص ندارد و ممکن است نتواند به خوبی و به طور کامل مشکل را برطرف کند. به این ترتیب پس از مدتی لباسشویی در همان نقطه و یا در نقطه‌ای دیگر دچار آسیب می‌شود و یک بار دیگر موجب می‌شود که برای تعمیر آن مجبور به صرف هزینه شوید. اما در صورتی که با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید و یکی از متخصصین لباسشویی این شرکت جهت تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام شود، لباسشویی به بهترین شکل و در کمترین زمان با استفاده از تجهیزات روز تعمیر شده و ضمانتی 12 ماهه دریافت خواهید کرد.

 

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

از پرفروش‌ترین لباسشویی‌های موجود در بازار، لباسشویی‌های سامسونگ هستند که توانسته‌اند به منزل بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی راه یابند. مصرف انرژی پایین، ظاهر زیبا، قدرت شستشوی بالا و خدمات پس از فروش این ماشین‌های لباسشویی را می‌توان از جمله مواردی دانست که در فروش بالای آن‌ها نقش دارند. در صورتی که از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هستید، می‌توانید برای سرویس و یا تعمیر لباسشویی سامسونگ با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی هیتاچی

برند هیتاچی با جود آن که تبلیغاتی به وسعت تبلیغات سامسونگ ندارد، اما در عین حال محصولات‌اش در ایران، خصوصاً ماشین‌های لباسشویی، فروش خوبی دارند و بخش نسبتاً بزرگی از بازار را از آن خود کرده‌اند. از ویژگی‌های کلی ماشین‌های لباسشویی هیتاچی می‌توان از موارد زیر نام برد:

·        نمایشگر LED با عملکرد چندگانه

·        رده انرژی A++ و A+++

·        شستشوی تأخیری تا 24 ساعت

·        تمیز شوندگی خودکار دیگ

·        سنسور وزن کشی لباس

·        سیستم پیشرفته تعمیر خودکار

·        پیش شستشو

·        و ...

لباسشویی‌های هیتاچی نیز توسط متخصص لباسشویی‌های هیتاچی قابل تعمیر اند. برای این لباسشویی‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی بلومبرگ

سامسونگ و هیتاچی دو برند مربوط به شرق آسیا هستند، اما بلومبرگ برندی غربی است که سالیان دراز است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و خصوصاً ماشین لباسشویی فعالیت دارد. لباسشویی‌های بلومبرگ در سطح کشور فروش نسبتاً خوبی دارند و بنابرای ممکن است چند درصد از شما از جمله کاربران ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ باشید. در صورتی که مشکلی در ماشین لباسشویی بلومبرگ شما به وجود آمد کافی ست با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا توانسته با وجود این همه برند معتبر در سطح کشور به موفقیت دست پیدا کند و محصولات خود را از یخچال گرفته تا ماشین لباسشویی در سطح کشور به فروش برساند. از جمله ویژگی‌های لباسشویی‌های برند اسنوا نیز می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        سیستم اسپری آب

·        سیستم حباب ساز

·        موتور دایرکت درایو

·        تکنولوژی نانوسیلور

·        شستشوی تأخیری

·        سستم ضد چروک

 اگر از کاربران ماشین‌های لباسشویی اسنوا هستید نیز می‌توانید از خدمات تعمیر لباسشویی اسنوای آی.پی امداد بهره ببرید.

در صورت تعمیر لباسشویی شما توسط متخصصین ما، گارانتی 3 تا 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد و این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعات، حتماً از قطعاتی فابریک و درجه یک استفاده خواهد شد.

امیرمحمد نعمت پور بازدید : 44 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

 


مجموعه ی آی پی امداد در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی با انواع برندهای ایرانی و خارجی فعالیت دارد. کسانی که از این مجموعه سرویس های تعمیراتی دریافت کرده اند همواره از پاسخگویی و تعهد به انجام کار رضایت کامل داشته اند. این گروه  توانسته است طی سالها فعالیت خود در زمینه ی تعمیر لوازم خانه تجربه های لازم را در این زمینه به دست آورد و اکنون با برخورداری از کادر فنی مجرب یکی از بهترین ها باشد.

لازم به ذکر است که در 24 ساعت شبانه روز امکان سرویس دهی و پشتیبانی وجود دارد.آی پی امداد بعنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران محدودیتی در ارسال سرویس به مناطق شهری استان تهران ندارد و در صورت نیاز دستگاه شما به تعویض قطعات، کلیه قطعات ارجینال بوده  و با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده خواهد شد. لازم به ذکر است پشتیبانی قطعات تعویض شده با ارائه ضمانت 12 ماهه در خدمت شما خواهد بود.

تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌فریزر ما تعمیرات را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر تعمیر فوری یخچال فریزر می‌توانید تعمیر یخچال فریزر در محل را تجربه و از خدمات تعمیر یخچال فریز ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

سایر خدمات شرکت آی پی امداد

تعمیر یخچال

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر کولر گازی

تعمیر مایکروفر

تعمیر اجاق گاز

تعمیر هود

تعمیر جارو برقی

امیرمحمد نعمت پور بازدید : 47 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

 

مجموعهآی پی امدادبا بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم. این مجموعه با عنوان نمایندگی مجازفروش  لوازم برقی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان عزیز ارئه می دهد.

 

نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات لوازم جنرال الکتریک

شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تا 75 درصد  از هزینه خدمات را صرفه جویی خواهید کرد. جنرال الکتریک با فروش بالای محصولات خود در سال 2012 و سود قابل توجیه آن در میان ده برند برتر دنیا قرار گرفته است .

هدف اصلی جنرال الکتریک ، کیفیت و رضایتمندی شما عزیزان از محصولات و خدمات پس از فروش با کیفیت  میباشد ، باید در نظر داشت بعد از جلب رضایتمندی ، شما عزیزان بهترین مبلغ برای ما خواهید بود .

در ایران محصولات جنرال الکتریک از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز کالای با کیفیت خارجی و لاکچری محسوب میشود ، طبق نظر سنجی که از مشتریان در طی سالیان استفاده از محصولات جنرال الکتریک به عمل آمده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند ، اما نارضایتی هایی در قبال خدمات بود .

با تمام این تفاسیر مجموعه آی پیامدادنمایندگی تعمیرات جنرال الکتریکقصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی جنرال الکتریک کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم .

 

نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات لوازم آدمیرال

مجموعه آی پی امداد با شعب مختلف در سراسر تهران نمایندگی تعمیرات آدمیرال می باشد .کلیه خدمات آدمیرال با قطعات اورجینال انجام می شود.در صورت تماس با مجموعه آی پی امدادمی توانید از  تمامی خدمات در همان روز و تکنسین مربوطهبهره مند شوید.  تعمیرکار آدمیرال ) ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود .

قابل ذکر است تعمیرات آدمیرال دارای 12 ماه ضمانتنامه رسمی می باشد . کلیه این خدمات با فاکتور رسمی ارائه می شود . لازم به ذکر است تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات آدمیرال می باشند.

 

سرویس و خدمات نمایندگی آدمیرال

تعمیر یخچال آدمیرال، تعمیر یخچال فریزر آدمیرال، تعمیر ساید بای ساید آدمیرال، شارژگاز یخچال آدمیرال، تعویض ترموستات یخچال آدمیرال، تعویض فن آدمیرال، تعویض فن کندانسور آدمیرال،  تعویض موتور یخچال آدمیرال، تعویض شیربرقی آدمیرال، تعویض دمپر یخساز آدمیرال، تعویض سنسور یخچال آدمیرال، تعویض ترموفیوز ساید بای ساید آدمیرال، سرویس سالیانه کندانسور آدمیرال، تعویض لاستیک درب یخچال آدمیرال و رگلاژ درب، تعویض برد الکترونیکی آدمیرال، تعمیر برد الکترونیکی آدمیرال، تعویض تایمر آدمیرال، تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید آدمیرال، تعویض فیلتر لیوانی آدمیرال، تعمیر ماشین لباسشویی آدمیرال، تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آدمیرال، تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آدمیرال، نصب لوازم خانگی آدمیرال و ... ( تمامی خدمات لوازم خانگی آدمیرال )

 

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم بوش

بوش یک شرکت بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است ، دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

جالب است بدانید که بوش دارای تکنولوژی سبز می باشد و نشان دهنده این است که : بوش درحین داشتن عملکرد عالی بر پایه تکنولوژی سیستم تولید لوازم خانگی را به سمتی برده است که کاملا در مصرف آب و برق صرفه جویی می شود و همچنین عمده فعالیت شرکت بوش کاهش مصرف انرژی است .

هنگام خرید لوازم خانگی دقت فرمایید و همچنین در نظر داشته باشید که لوازم خانگی بوش تا 50% در مصرف برق و تا 70% در مصرف آب صرفه جویی می کند ، بنابراین چنانچه قصد خرید لوازم خانگی را دارید ، بوش خریداری نمایید .

این شرکت اولویت سیاست های خود را در طراحی محصولات بر بهبود در مصرف انرژی گذارده است.

بوش تنها برندی در عرصه فروش لوازم خانگی میباشد که نشان انرژی استار را در تمام محصولات خود اعم از یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی را دارا است .

بوش در آلمان تحت رقابتی که بیش از 350 شرکت در آن حضور داشتند دارای کسب مدال جایزه ثابت و پایداری در کیفیت شده است .

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,536
  • بازدید کلی : 7,089