loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 48 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 4

این که یک مکان مطمئن جهت تعمیر لباسشویی وجود داشته باشد که کاربر بتواند در زمان بروز مشکل در ماشین لباسشویی با آن تماس بگیرد و درخواست کمک کند، می‌تواند خبر خوبی برای مصرف کنندگان لباسشویی‌های برندهای مختلف باشد. آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرگاه مجاز لباسشویی مکانی مطمئن جهت تعمیر لباسشویی است.

لباسشویی‌های برندهای مختلف در این مرکز توسط متخصص لباسشویی هر برند مورد تعمیر واقع می‌شوند. اما این تعمیر چند مزیت به همراه دارد:

·        لباسشویی در منزل و در برابر چشمان مشتری تعمیر می‌شوند.

·        پس از تعمیر لباسشویی، گارانتی یک ساله به مشتری اعطا خواهد شد.

·        سعی خواهد شد تا جایی که ممکن است اقدام به تعویض قطعات نشود.

·        در صورت لزوم برای تعویض قطعات، حتماً از قطعات فابریک و اصل برای قطعات جایگزین استفاده خواهد شد.

·        متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس مشتری در منزل او حاضر خواهد بود.

·        تعمیر به وسیله‌ی جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارها انجام خواهد گرفت.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

پاکشوما از جمله برندهای موفق کشور در زمینه‌ی لوازم خانگی است. این برند ایرانی توانسته هم‌گام با رقبای خارجی خود بخش عمده‌ای از بازار لوازم خانگی را از آن خود کند و مخاطبین بسیاری برای محصولات خود دست و پا نماید.

لباسشویی‌های پاکشوما همچون سایر محصولات این برند چند سالی است که در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر از مصرف کنندگان لباسشویی‌های پاکشوما هستید می‌توانید با ما در آی.پی امداد تماس بگیرید. متخصص فرآیند تعمیر لباسشویی پاکشوما را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک و در برابر چشمان‌تان انجام خواهد داد.

 

تعمیر لباسشویی ارج

ارج نیز از جمله قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که لباسشویی‌های آن برای سالیان بسیار در ایران مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرند. لباسشویی‌های این کمپانی، علاوه بر آن‌که دارای کیفیت ساخت بالایی هستند، از قیمت مناسبی برخوردارند و در نتیجه بسیاری از کاربران ایرانی این برند را برای خرید لباسشویی انتخاب می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج تمامی مزایایی که در مورد نمایندگی تعمیرات لباسشویی ذکر شد، را در اختیار مراجعان محترم خود قرار می‌دهد و علاوه بر این در صورت تماس هر یک از مشتریان، متخصصی را برای تعمیر دستگاه معیوب به محل سکونت او اعزام می‌کند که دوره‌های تخصصی تعمیر محصولات ارج را گذرانده و به صورت تخصصی با عیب یابی و  تعمیر این محصولات آشنا باشند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس

شرکت زیمنس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آلمانی است که نه تنها در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد، بلکه در حوزه‌ی صنایع کلانی مانند تولید تجهیزات مخابراتی و برق‌رسانی نیز فعال است. در مورد لباسشویی زیمنس نیز همانند تعمیر دیگر برندهای لباسشویی می‌توان گفت که در مجموع واگذار کردن کار تعمیر این دستگاه‌ها به نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس بهترین اقدام در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در این محصولات است. تعمیر لباسشویی زیمنس در نمایندگی تعمیرات زیمنس توسط متخصصان تعمیر محصولات این برند صورت می‌گیرد.

از جمله مزایای قابل توجه، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات زیمنس این است که متخصصان این مرکز همواره بر این تلاش‌اند تا از قطعات اصلی خود دستگاه برای تعمیر آن استفاده کنند و تا حد امکان از قطعات یدکی کمک نگیرند. اما در صورتیکه تعمیر قطعه‌ای غیرممکن بوده و نیاز به تعویض آن وجود داشته باشد، متخصصان نمایندگی تعمیرات زیمنس ضرورتاً از قطعات درجه یک یدکی استفاده خواهند کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

ال جی همچون رقیب جدی خود سامسونگ برندی است که در ایران به نسبت سایر برندها از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است و محصولات‌اش به خوبی در ایران فروش می‌روند. ماشین‌های لباسشویی این کمپانی کره‌ای نیز همچون تلویزیون‌ها و ظرفشویی‌ها و یخچال‌های این برند توانسته‌اند با جلب رضایت کاربران ایرانی به منزل‌شان راه یابند و در دسترس‌شان قرار گیرند.

ماشین‌های لباسشویی ال جی با امکاناتی مانند برنامه‌های شستشوی متعدد، شتشوی دستی 6 حالته، گرید انرژی A+++، سیستم بخارشوی، موتور دایرکت درایو یا بدون تسمه، سیستم تورو واش، عیب یابی هوشمند و ... می‌توانند انتخابی بسیار مناسب باشند، اما بایستی در نظر داشت که این محصولات نیز مانند سایر ماشین‌های لباسشویی ممکن است در شرایط مختلف با مشکلاتی مواجه شوند. از جمله مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی ال جی بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند می‌توان از موارد زیر نام برد:

·        عدم روشن شدن ماشین لباسشویی

·        به یک باره خاموش شدن ماشین لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب دیگ

·        عدم گرم شدن آب دیگ

·        باز نشدن درب

·        بسته نشدن درب

·        سروصدا و یا لرزش زیاد

·        و ...

برای تعمیر لباسشویی ال جی نیز می‌توانید از خدمات به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی بهره ببرید.

 

تعمیرات لباسشویی کنوود

ماکروفرها و لباسشویی‌های کنوود به نسبت سایر محصولات این کمپانی در ایران بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل احتمالاً درصدی از مخاطبین این نوشتار از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی کنوود هستند. این خبر را برای این دسته از عزیزان داریم که آن‌ها نیز می‌توانند سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود خود را به متخصصین کاربلد و مجرب آی.پی امداد بسپارند و از مزایای تماس با ما بهره ببرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 1,518
  • بازدید کلی : 7,071