loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 46 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

 

مجموعهآی پی امدادبا بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم. این مجموعه با عنوان نمایندگی مجازفروش  لوازم برقی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان عزیز ارئه می دهد.

 

نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات لوازم جنرال الکتریک

شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تا 75 درصد  از هزینه خدمات را صرفه جویی خواهید کرد. جنرال الکتریک با فروش بالای محصولات خود در سال 2012 و سود قابل توجیه آن در میان ده برند برتر دنیا قرار گرفته است .

هدف اصلی جنرال الکتریک ، کیفیت و رضایتمندی شما عزیزان از محصولات و خدمات پس از فروش با کیفیت  میباشد ، باید در نظر داشت بعد از جلب رضایتمندی ، شما عزیزان بهترین مبلغ برای ما خواهید بود .

در ایران محصولات جنرال الکتریک از محبوبیت خاصی برخوردار است و جز کالای با کیفیت خارجی و لاکچری محسوب میشود ، طبق نظر سنجی که از مشتریان در طی سالیان استفاده از محصولات جنرال الکتریک به عمل آمده است ، رضایت خود را نسبت به کیفیت محصولات اعلام نموده اند ، اما نارضایتی هایی در قبال خدمات بود .

با تمام این تفاسیر مجموعه آی پیامدادنمایندگی تعمیرات جنرال الکتریکقصد دارد با مدیریت مناسب و هدف مند در ارائه خدمات بهینه به بهبود خدمات لوازم خانگی جنرال الکتریک کمک شایانی نماید ، بنابراین با شفاف سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات فابریک در این امور توانسته است جامه عمل بپوشاند که حتی همین نقص کوچک برطرف شود و بدون هیچ نقصی به سمت و سوی پیشرفتی مضاعف گام برداریم .

 

نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات لوازم آدمیرال

مجموعه آی پی امداد با شعب مختلف در سراسر تهران نمایندگی تعمیرات آدمیرال می باشد .کلیه خدمات آدمیرال با قطعات اورجینال انجام می شود.در صورت تماس با مجموعه آی پی امدادمی توانید از  تمامی خدمات در همان روز و تکنسین مربوطهبهره مند شوید.  تعمیرکار آدمیرال ) ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود .

قابل ذکر است تعمیرات آدمیرال دارای 12 ماه ضمانتنامه رسمی می باشد . کلیه این خدمات با فاکتور رسمی ارائه می شود . لازم به ذکر است تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات آدمیرال می باشند.

 

سرویس و خدمات نمایندگی آدمیرال

تعمیر یخچال آدمیرال، تعمیر یخچال فریزر آدمیرال، تعمیر ساید بای ساید آدمیرال، شارژگاز یخچال آدمیرال، تعویض ترموستات یخچال آدمیرال، تعویض فن آدمیرال، تعویض فن کندانسور آدمیرال،  تعویض موتور یخچال آدمیرال، تعویض شیربرقی آدمیرال، تعویض دمپر یخساز آدمیرال، تعویض سنسور یخچال آدمیرال، تعویض ترموفیوز ساید بای ساید آدمیرال، سرویس سالیانه کندانسور آدمیرال، تعویض لاستیک درب یخچال آدمیرال و رگلاژ درب، تعویض برد الکترونیکی آدمیرال، تعمیر برد الکترونیکی آدمیرال، تعویض تایمر آدمیرال، تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید آدمیرال، تعویض فیلتر لیوانی آدمیرال، تعمیر ماشین لباسشویی آدمیرال، تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آدمیرال، تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آدمیرال، نصب لوازم خانگی آدمیرال و ... ( تمامی خدمات لوازم خانگی آدمیرال )

 

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم بوش

بوش یک شرکت بر پایه فناوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است ، دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

جالب است بدانید که بوش دارای تکنولوژی سبز می باشد و نشان دهنده این است که : بوش درحین داشتن عملکرد عالی بر پایه تکنولوژی سیستم تولید لوازم خانگی را به سمتی برده است که کاملا در مصرف آب و برق صرفه جویی می شود و همچنین عمده فعالیت شرکت بوش کاهش مصرف انرژی است .

هنگام خرید لوازم خانگی دقت فرمایید و همچنین در نظر داشته باشید که لوازم خانگی بوش تا 50% در مصرف برق و تا 70% در مصرف آب صرفه جویی می کند ، بنابراین چنانچه قصد خرید لوازم خانگی را دارید ، بوش خریداری نمایید .

این شرکت اولویت سیاست های خود را در طراحی محصولات بر بهبود در مصرف انرژی گذارده است.

بوش تنها برندی در عرصه فروش لوازم خانگی میباشد که نشان انرژی استار را در تمام محصولات خود اعم از یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی را دارا است .

بوش در آلمان تحت رقابتی که بیش از 350 شرکت در آن حضور داشتند دارای کسب مدال جایزه ثابت و پایداری در کیفیت شده است .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 1,517
  • بازدید کلی : 7,070