loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 46 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 3

در سال 2018 نباید توقع داشته باشیم که منزلی چند روز از ماه را بدون ماشین لباسشویی سر کند، بنابراین در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی این توقع وجود دارد که ماشین لباسشویی خیلی سریع تعمیر شود تا فعالیت‌های روزمره‌ی یک خانواده دچار اخلال نشوند. آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی این دغدغه و نگرانی را از خانواده‌ها دور می‌کند. هر مشکلی که در ماشین لباسشویی به وجود آید، می‌توان با آی.پی امداد تماس گرفت و درخواست اعزام متخصص داشت.

در وهله‌ی اول سعی خواهد شد که از طریق مشاوره تلفنی مشکل به وجود آمده برطرف گردد تا متقاضی مجبور به صرف هزینه جهت تعمیر لباسشویی نشود. اما در صورتی که مشاوره تلفنی نتواند جهت رفع مشکل به وجود آمده مفید واقع شود، متخصص در کمتر از یک ساعت پس از تماس متقاضی، در منزل او حضور پیدا کرده و در برابر چشمان‌اش اقدام به عیب یابی و رفع عیب ماشین لباسشویی خواهد کرد.

استفاده از قطعات نو و اورجینال، اعطای گارانتی یک ساله، تعمیر لباسشویی در محل و همچنین تعمیر لباسشویی توسط متخصص از جمله خدماتی هستند که تعمیرگاه مجاز لباسشویی با قاطعیت کامل آن‌ها را ارائه می‌دهد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات فریجیدر کادری از متخصصان دوره دیده برای تعمیر محصولات آریستون را در اختیار دارد که با کمک آن‌ها می‌تواند تعمیرات تمامی محصولات فریجیدر، از جمله لباسشویی فریجیدر، را به کاربران محترم ارائه دهد. این متخصصان با گذراندن دوره‌های ویژه‌ی عیب‌یابی و تعمیر محصولات فریجیدر می‌توانند بسیار بهتر از دیگر تعمیرکاران به رفع اشکالات پیش آمده برای این محصولات بپردازند.

در این میان داشتن چنین تخصصی برای لباسشویی‌های فریجیدر که به طور کلی دستگاه‌های پیچیده‌تری هستند، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد. این مرکز تعرفه‌های خود را بر اساس نرخ‌های تعیین شده از جانب نهادهای معتبر تعریف کرده است و هیچ گونه وجهی مازاد بر این نرخ‌ها از مشتریان خود دریافت نخواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس نیز تمامی مزایای ذکر شده برای نمایندگی دیگر برندها را دارد. این مرکز خدمات خود را با بهترین کیفیت، بیشترین سرعت و حداقل هزینه‌ها در اختیار مراجعان خود قرار می‌دهد. کارشناسان این مرکز پس از تماس هر یک از مراجعان تلاش خواهند کرد تا با ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم کمک کنند تا مشکل پیش آمده در منزل توسط فرد برطرف شود. در صورت برطرف نشدن مشکل پیش آمده این مرکز در کمتر از یک ساعت متخصص مربوط به تعمیر لباسشویی زیمنس را به محل سکونت مراجع محترم اعزام خواهد نمود. این مرکز علاوه بر این خدمات ارائه شده توسط متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

بوش برندی است که این روزها در زمینه‌ی بسیاری از لوازم خانگی حرف اول را در بازار می‌زند. محصولات بوش از چنان حسن شهرت و محبوبیتی بین ایرانیان برخوردار هستند که اغلب ترجیح می‌دهند، مبلغ نسبتاً زیاد آن را نادیده گرفته و با توجه به دوام بالای این محصولات، لوازم خانگی بوش را خریداری کنند. با توجه به این که اغلب محصولات بوش از جمله لباسشویی‌های آن دارای نمایندگی مجاز تعمیرات هستند، نظر مساعد کاربران نسبت به این برند بیشتر نیز می‌شود.

از جمله ویژگی‌های لباسشویی‌های بوش می‌توان موارد زیر را مورد نظر قرار داد:

·        گرید انرژی A+++

·        مجهز به موتور EcoSilenceDrive

·        قفل کودک

·        سیستم تشخیص میزان کف

·        موتور بی صدا

·        سیستم ActiveWater

·        تمیز کننده خودکار مخزن

·        زنگ هشدار پایان برنامه

·        برنامه‌های متعدد شستشو

·        سیستم VarioPerfect

·        شستشوی تأخیری

·        تکنولوژی لکه بری AntiStain

·        و ...

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش با در اختیار داشتن متخصصان تعمیرات این دستگاه‌ها با کیفیت‌ترین خدمات تعمیر این دستگاه‌ها را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد. این مرکز خدمات ارائه شده از جانب متخصصان خود را بین 3 تا 12 ماه ضمانت می‌کند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش علاوه بر این متخصصان خود را در کمتر از یک ساعت پس از تماس مشتریان خود به محل سکونت آنان اعزام خواهند کرد تا تمامی مراحل کار تعمیر دستگاه در محل صورت پذیرد و نیازی به جا به جا نمودن دستگاه نباشد.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت

برای تعمیر لباسشویی‌های ایندزیت نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید. ایندزیت در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی لوازم خانگی در اروپا و جهان است و بدیهی است که لباسشویی‌های آن نیز به خوبی و با شمار زیاد در ایران مورد استفاده قرار گیرند. احتمالاً چند درصد از شما نیز مصرف کنندگان لباسشویی‌های ایندزیت هستید. این خبر را برای شما داریم که خدمات آی.پی امداد لباسشویی‌های ایندزیت را نیز دربرمی‌گیرند و بنابراین در صورتی که از لباسشویی‌های ایندزیت برخوردار هستید نیز می‌توانید از خدمات این مرکز بهره ببرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت

همچون موارد بالا، لباسشویی‌های باکنشت نیز مشمول خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی می‌شوند. مصرف کنندگان این ماشین‌های لباسشویی نیز می‌توانند با ما در تماس باشند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,555
  • بازدید کلی : 7,108