loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 83 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

هیچ کس دوست ندارد حتی برای یک بار هزینه‌ای برای تعمیر لوازم خانگی‌اش پرداخت کند، چه رسد برای دو بار. اما در صورتی که از لوازم خانگی و خصوصاً ماشین لباسشویی به درستی استفاده نشود، حداقل یک بار پرداخت هزینه جهت تعمیر اجتناب ناپذیر خواهد بود ولی می‌توان از پرداخت هزینه‌ی دوباره اجتناب کرد آن هم از این طریق که وسیله را جهت تعمیر به یک متخصص سپرد و نه کسی که تخصصی آن چنان در مورد تعمیر آن وسیله ندارد. در همین راستا در صورتی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده باید آن را جهت تعمیر به متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی بسپارید و نه آن که از یک تعمیرکار عمومی بخواهید که لباسشویی را تعمیر کند.

تعمیرکار عمومی آن چنان که باید و شاید در مورد لباسشویی‌های هر برند تخصص ندارد و ممکن است نتواند به خوبی و به طور کامل مشکل را برطرف کند. به این ترتیب پس از مدتی لباسشویی در همان نقطه و یا در نقطه‌ای دیگر دچار آسیب می‌شود و یک بار دیگر موجب می‌شود که برای تعمیر آن مجبور به صرف هزینه شوید. اما در صورتی که با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید و یکی از متخصصین لباسشویی این شرکت جهت تعمیرات لباسشویی به منزل شما اعزام شود، لباسشویی به بهترین شکل و در کمترین زمان با استفاده از تجهیزات روز تعمیر شده و ضمانتی 12 ماهه دریافت خواهید کرد.

 

تعمیرات لباسشویی سامسونگ

از پرفروش‌ترین لباسشویی‌های موجود در بازار، لباسشویی‌های سامسونگ هستند که توانسته‌اند به منزل بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی راه یابند. مصرف انرژی پایین، ظاهر زیبا، قدرت شستشوی بالا و خدمات پس از فروش این ماشین‌های لباسشویی را می‌توان از جمله مواردی دانست که در فروش بالای آن‌ها نقش دارند. در صورتی که از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هستید، می‌توانید برای سرویس و یا تعمیر لباسشویی سامسونگ با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی هیتاچی

برند هیتاچی با جود آن که تبلیغاتی به وسعت تبلیغات سامسونگ ندارد، اما در عین حال محصولات‌اش در ایران، خصوصاً ماشین‌های لباسشویی، فروش خوبی دارند و بخش نسبتاً بزرگی از بازار را از آن خود کرده‌اند. از ویژگی‌های کلی ماشین‌های لباسشویی هیتاچی می‌توان از موارد زیر نام برد:

·        نمایشگر LED با عملکرد چندگانه

·        رده انرژی A++ و A+++

·        شستشوی تأخیری تا 24 ساعت

·        تمیز شوندگی خودکار دیگ

·        سنسور وزن کشی لباس

·        سیستم پیشرفته تعمیر خودکار

·        پیش شستشو

·        و ...

لباسشویی‌های هیتاچی نیز توسط متخصص لباسشویی‌های هیتاچی قابل تعمیر اند. برای این لباسشویی‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی بلومبرگ

سامسونگ و هیتاچی دو برند مربوط به شرق آسیا هستند، اما بلومبرگ برندی غربی است که سالیان دراز است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و خصوصاً ماشین لباسشویی فعالیت دارد. لباسشویی‌های بلومبرگ در سطح کشور فروش نسبتاً خوبی دارند و بنابرای ممکن است چند درصد از شما از جمله کاربران ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ باشید. در صورتی که مشکلی در ماشین لباسشویی بلومبرگ شما به وجود آمد کافی ست با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا توانسته با وجود این همه برند معتبر در سطح کشور به موفقیت دست پیدا کند و محصولات خود را از یخچال گرفته تا ماشین لباسشویی در سطح کشور به فروش برساند. از جمله ویژگی‌های لباسشویی‌های برند اسنوا نیز می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        برنامه‌های شستشوی متعدد

·        سیستم اسپری آب

·        سیستم حباب ساز

·        موتور دایرکت درایو

·        تکنولوژی نانوسیلور

·        شستشوی تأخیری

·        سستم ضد چروک

 اگر از کاربران ماشین‌های لباسشویی اسنوا هستید نیز می‌توانید از خدمات تعمیر لباسشویی اسنوای آی.پی امداد بهره ببرید.

در صورت تعمیر لباسشویی شما توسط متخصصین ما، گارانتی 3 تا 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد و این اطمینان را به شما می‌دهیم که در صورت نیاز به تعویض قطعات، حتماً از قطعاتی فابریک و درجه یک استفاده خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,530
  • بازدید کلی : 7,083