loading...
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی
امیرمحمد نعمت پور بازدید : 57 جمعه 06 مهر 1397 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات لباسشویی 2

تعمیر ماشین لباسشویی اگر به درستی صورت نگیرد، احتمال آن که باری دیگر مشکل در لباسشویی به وجود آید و هزینه‌ای دوباره را سبب شود بسیار خواهد بود. از آن جا که تعمیر ماشین لباسشویی توسط تعمیرکار عمومی ممکن است به درستی و به طور دقیق صورت نگیرد، بهتر است لباسشویی جهت تعمیر به فرد متخصص سپرده شود. برای سپردن لباسشویی به فرد متخصص، بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید تا متخصص در کمترین زمان با حضور در منزل در برابر چشمان‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی شما نماید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

بکو در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و جهان است. عمده‌ی لباسشویی‌های اروپا را همین کمپانی ترکیه‌ای بکو توزیع می‌کند و توانسته‌ است در سطح اروپا و البته جهان به محبوبیت زیادی دست یابد.

فارغ از این موارد، لباسشویی‌های بکو در حال حاضر  جزو موارد پرفروش بازار ایران هستند و احتمالاً درصدی از مطالعه کنندگان این متن از جمله مصرف کنندگان لباسشویی‌های بکو هستند. در صورتی که شما یکی از این مصرف کنندگان هستید، برای سرویس و تعمیر لباسشویی بکو خود می‌توانید با آی.پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ

اگر از مصرف کنندگان ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ هستید نیز می‌توانید با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی بلومبرگ تماس بگیرید. یک سری مشکل هستند که در ماشین‌های لباسشویی بلومبرگ بیش از سایر مشکلات بروز می‌کنند. از این مشکلات رایج می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

·        روشن نشدن لباسشویی

·        خرابی درب لباسشویی

·        تخلیه نشدن آب لباسشویی

·        گرم نشدن آب

·        خاموش شدن ناگهانی لباسشویی

·        صدا و یا لرزش غیر عادی

·        و ...

 

تعمیرات لباسشویی اسنوا

برند ایرانی اسنوا از همان زمان تأسیس تا کنون توانسته در ایران از محبوبیتی قابل قبول برخوردار شود و محصولات‌اش را به منزل بسیاری از ایرانیان ارسال کند. لباسشویی‌های اسنوا نیز مشمول همین قاعده هستند و در سطح بازار فروش قابل قبولی دارند. اما آن‌ها نیز مانند سایر لباسشویی‌ها گاه ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. در صورتی که از ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنید و این محصول اسنوا با مشکل مواجه شده می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا تماس بگیرید تا متخصص لباسشویی‌های اسنوا با حضور در منزل‌تان اقدام به تعمیر لباسشویی اسنوای شما کند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر

لباسشویی‌های حایر نیز به مانند لباسشویی‌های اسنوا در سطح کشور از فروش مناسبی برخوردار هستند و توانسته‌اند این باور را به مردم القا کنند که یک کالا به صرف ایرانی بودن‌اش کیفیتی پایین‌تر کالاهای خارجی ندارد و چه بسا بتواند بهتر از نمونه‌های خارجی عمل کند.

در نظر داشته باشید که در صورت تعمیر لباسشویی حایر شما توسط متخصصین آی.پی امداد، گارانتی 12 ماهه به شما اعطا خواهد شد. اعطای گارانتی یک ساله نشان از آن دارد که آی.پی امداد کاملاً به کار متخصصین خود اعتماد دارد، چرا که هر یک از آن‌ها متخصصینی دوره دیده و مجرب هستند و تخصص‌شان تعمیر لباسشویی هر برند خاص است.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی

زانوسی از برندهای قدیمی جهان است و چند سالی است که توسط کمپانی الکترولوکس خریداری شده و زیر مجموعه‌ی این کمپانی بزرگ سوئدی به حساب می‌آید. ماشین‌های لباسشویی زانوسی نیز از جمله لباسشویی‌های مورد استفاده در ایران هستند و به همین دلیل لازم می‌دانیم که به آن دسته از مخاطبانی که از ماشین‌های لباسشویی زانوسی استفاده می‌کنند این خبر را ارائه دهیم که در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر لباسشویی می‌توانند با ما در آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرند.

 

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی

با تماس با آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی:

·        متخصص خیلی سریع و بدن اتلاف وقت به منزل اعزام خواهد شد و در کمتر از یک ساعت پس از تماس در منزل حاضر خواهد بود.

·        تعمیر لباسشویی در برابر چشمان شما و تماماً در منزل انجام خواهد شد.

·        در صورتی که نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، حتماً از قطعات نو و اورجینال به همراه ضمانت استفاده خواهد شد.

·        وسیله‌ی تعمیر شده از ضمانت 3 تا 12 ماهه برخوردار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 1,578
  • بازدید کلی : 7,131